Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметі

Screenshot

Емханада пациенттерді қолдау қызметі жұмыс жасайды. Онда келесідегідей мәселелер бойынша жүгінуге болады:
✅ Сізден шұғыл көмек алу немесе учаскелік дәрігерге бару үшін сақтандырылған мәртебенің болуы талап етілуі;
✅ Учаскелік дәрігердің болмауына байланысты дәрігер қабылдауының жүргізілмеуі;
✅ Сіздің учаскелік дәрігеріңіз/мейірбикеңіз немесе фельдшеріңіз аумақтық принцип бойынша осы емханаға тіркелгеніңізге қарамастан, үйге шақыру кезінде қызмет көрсетпеуі;
✅ Сіз тар бейінді маманның жоқтығына немесе бір айға жазылымның толық болуына байланысты дәрігердің кеңесін ала алмауы;
✅ Сізге денсаулықтың көрсеткіштері бойынша қажет диагностикалық және зертханалық қызметкерге жолдаманың берілмеуі;
✅ Сізді өткізілген зерттеудің нәтижесімен таныстырмауы;
✅ Дәрігердің қабылдау кезінде дөрекілік көрсетуі;
✅ Сізді көрсетілген медициналық көмектің сапасы қанағаттандырмауы;
✅ Сізге қойылған диагноз бен емдеудің дұрыстығына күмәніңіздің болуы;
✅ Сіздің медициналық жазбаларыңызда қате ақпарат немесе жазбалардың болуы;
✅ Сіздің жалпы медперсонал қызметі жұмысының және медициналық ұйымның сапасына көңіліңіздің толмауы және т.б.

🔺 Әлия Серікқызы Тұяқова– медициналық қызмет көрсету сапасын бақылау жөніндегі басшының орынбасары. А корпусы, 3 қабат, 339 каб.

🔺 Гүлжанат Сартаевна Ташимханова- пациенттерді қолдау қызметінің маманы, Б корпусы, 1 қабат.
☎️65-44-58

🔺Ұйым басшысының шұғыл желісі:
WhatsApp: 8(708)466-75-87

 

Screenshot


Читайте также: