Халыққа қызмет көрсетуде пациентке бағытталған тәсіл
ШЖҚ «Павлодар қаласының № 3 емханасының» КМК Ленинский кентінің учаскелік дәрігерлік амбулаториясының медицина қызметкерлерімен кездесу барысында қызметкерлерді оқыту жөніндегі менеджер Р. М. Сүлейменова қызметкерлерге олардың күнделікті қиын еңбегі үшін алғыс айтты, өйткені әрбір медицина қызметкері ауылдың қала шегінде болуына қарамастан, ауылдық жерлерде жұмыс істей алмайды. Тұрғындармен де, медициналық көмек көрсету тәртібімен де жұмыс істеудің өз ерекшеліктері бар. Қызмет көрсету сапасын жақсарту мақсатында Халыққа қызмет көрсетудің қазіргі кезеңдегі негізгі бәсекелестік артықшылығы ретінде пациентке қызмет көрсетуге бағытталған тәсіл туралы ақпарат берді. Жұмысты стандарттаудың рөлі, жұмыс процестері мінсіз сақталатыны психологиялық факторға әсер ететін көрінетін, сезілетін фактор ретінде емхананың корпоративтік стилі мен имиджін сақтау атап өтілді. Пациенттің адалдығын сақтауға, пациентті емханаға баруға деген сенімділік, эксклюзивтілігін, пациенттің бірінші әсер қалдыратын эмоциялары сияқты ұстап қалу факторларына көңіл бөлінді. Пациентті біздің жұмысымызда кедергі болып табылмайтындығы, ал бізге оған қызмет көрсетуге рұқсат бергені үшін, оның үстіне алдағы Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру жағдайында, оған риза болуымыз керектігі туралы айтылды.