Белсенді қартаю мектебі Қазақстан Республикасында гериатриялық және геронтологиялық көмек көрсету мақсатында МСАК шеңберінде көрсетілетін қызмет түрлерінің бірі болып табылады.
Мұндай мектептердің негізгі мақсаты — ерте қартаюдың алдын алу, белсенді ұзақ өмір сүруді ұзарту, өмір сүру сапасын жақсарту, әртүрлі аурулардың асқынуларының бастапқы және қайталама профилактикасы болып табылады.
«Спорт кез келген жаста денеге пайдалы екені бәріне белгілі. Қарттарға да спорт пен дене шынықтырумен айналысуға шектеу жоқ. 50-60 жас аралығындағы дені сау адамдар үшін күніне 30-40 минут, мүмкіндігі шектеулі жандар үшін 10-15 минут (алдымен дәрігермен кеңесу керек) жаттығуы жеткілікті», — дейді алдын-алу және әлеуметтік-психологиялық көмек бөлімінің меңгерушісі Бақытбек Асқарұлы. Дәрігер, жаттығуды тәжірибелі нұсқаушының жетекшілігімен және жалпы тәжірибелік дәрігердің бақылауымен өткізу керектігін ескертеді. Денсаулықтың нашарлауына әкелетін әртүрлі жарақаттар, шамадан тыс жүктемелер толығымен алынып тасталуы керек.
Жасы ұлғайған сайын адам ағзасында қайтымсыз өзгерістер орын алады — бұл тірек-қимыл аппаратының, жүйке, жүрек-тамыр және тыныс алу жүйелерінің жұмысына қатысты. Сондықтан спорттық жаттығулар және кез келген физикалық белсенділік қалыпты болуы керек. «Денеңіздің сезімін тыңдауыңыз керек. Спорттық жаттығулар кезінде немесе кейін өзін нашар сезіну жүктеменің шамадан тыс болғанын көрсетеді. Қарт адамдар жылдам қозғалыстардан, тыныс алу жеткіліксіздігінен аулақ болу керек. Импульсті бақылау маңызды. Жаттығулардан кейін жағымды шаршау, жеңілдік пен сергектік сезімі болуы тиіс», — дейді Бақытбек Асқарұлы.

Школа активного долголетия – это одна из видов услуг оказывающихся в рамках ПМСП в порядке оказания гериатрической и геронтологической помощи в Республике Казахстан.
Главной целью таких школ является профилактика преждевременного старения, продление активного долголетия и повышение качества жизни, первичная и вторичная профилактика осложнений различных заболеваний.
«Всем известно, что спорт полезен для организма в любом возрасте. И для пожилых людей нет каких-либо ограничений при занятий спортом и физкультурой. Для здоровых людей в возрасте 50-60 лет достаточно тренироваться по 30-40 минут в день, людям с ограничениями – от 10 до 15 минут (предварительно нужно консультироваться с врачом)- рассказывает заведующий отделением профилактики и социально-психологической помощи Бақытбек Асқарұлы, но врач отмечает, — занятия должны проходить под руководством опытного инструктора и под наблюдением врача-терапевта. Различные травмы, перегрузки, которые могут повлечь ухудшение состояния здоровья должны полностью исключаться».
С возрастом в организме человека происходят необратимые изменения – это касается функционирования опорно-двигательной, нервной, сердечно-сосудистой, и дыхательной системы. Поэтому спортивные занятия и любая физическая активность должна быть умеренной. «Необходимо прислушиваться к ощущениям своего организма. Недомогания во время или после спортивных занятий, говорит о высокой нагрузке. Пожилым людям следует избегать сильного напряжения, быстрых движений, нарушения дыхания. Важно контролировать пульс. После занятий должно быть чувство бодрости и легкой, но приятной усталости» — дополнил Бақытбек Асқарұлы.


Читайте также:

Accessibility